Sportlessen

Kettlebell-Training op muziek

Wil jij een slanker, strakker EN sterker lichaam, PLUS een betere conditie? 

Kom dan meedoen met de Kettlebell-Trainingen op de maandag- en woensdagavonden en de zaterdagochtend. De Kettlebell-Trainingen zijn ideaal voor jou als je een slanker, strakker en sterker lichaam wilt plus een betere conditie! Een Kettlebell is een soort kanonskogel met een handvat er aan die veel gebruikt wordt door de marine en het leger (in Rusland en Amerika) omdat je er in korte tijd veel sterker en sneller van wordt. Veel topsporters trainen daarom ook met de Kettlebell. De trainingen zijn geschikt voor alle vrouwen. Getraind of ongetraind, jong of iets ouder. Kom gewoon een keer meedoen met een proefles, maar pas op het is verslavend ;) Een proefles is 5 euro. Klik hier om je proefles te boeken

 

 

Critical Alignment Yoga

Wil jij op een rustige manier werken aan een beter houding, sterkere spieren en een soepeler lichaam?

Kom dan op de donderdagochtend of dinsdagavond meedoen met de Hatha Yoga, deze yoga wordt gegeven volgens de principes van Critical Alignment wat is ontwikkeld door Gert van Leeuwen. Heb je last van stijve spieren, nek- rug- of schouderklachten? Vaak wordt dit veroorzaakt door stress of voorkeurshoudingen. Tijdens de yogales ga je de spanning van die spieren leren loslaten en werk je aan een betere lichaamshouding. Ook wordt je flexibeler en merk je dat je snel sterker wordt. De les wordt afgesloten met een eindontspanning zodat je heerlijk relaxt weer naar huis gaat. Hatha Yoga is heel goed voor je wanneer je last hebt van stress, stijve spieren, nek- rug- of schouderklachten. Klik hier om je proefles te boeken

 

 

Klassieke Pilates en Freestyle Pilates

Wil jij je sterkere spieren, een betere houding en een soepeler lichaam?

Kom dan meedoen met de Klassieke Pilates. Dit is een rustige, maar pittige les waarbij je op een gecontroleerde manier, door middel van een serie oefeningen op de mat, al je spiergroepen traint. De rustige muziek en de concentratie tijdens de les op de oefeningen die je uitvoert, zorgen ook voor ontspanning in je hoofd en minder stress. Pilates helpt je lichaam sterk en soepel te maken. Klik hier om je proefles te boeken

 

 

 

Bodyshape

Wil jij een strakker lichaam, een betere conditie, afwisseling EN uitdaging in je training?

Kom dan op de woensdagochtend of -avond  meedoen met de Total Bodyshape les. Tijdens dit uur doe je een gedeelte aerobics, werk je aan je conditie en komen al je spiergroepen aan bod. Er wordt gebruik gemaakt van de step, dynabands, kettlebells, enzovoort. Elke vier a zes weken is er weer een andere les waarbij je heerlijk uit je dak kan gaan op de muziek en je uitgedaagd wordt alles te geven wat je in je hebt. Kom je een keer meedoen?De Total Bodyhape lessen duren een uur. De lessen zijn opgebouwd uit: Warming up, Conditie training,  Spierverstevigende oefeningen d.m.v. dynabands, kettlebells, eigen lichaam. Klik hier om je proefles te boeken

 

Yoga-Lates

Wil jij op een rustige manier een soepeler lichaam en sterkere spieren maar kun je niet kiezen tussen Yoga en Pilates?

Kom dan op de vrijdagochtend meedoen met de Yoga-Lates les. Dit is een rustige les waar veel aandacht wordt besteed aan de uitvoering van de oefeningen en je traint al je spiergroepen terwijl je ook werkt aan je lenigheid. Hou je van Yoga en Pilates? Dan is deze les helemaal geschikt voor jou. Klik hier om je proefles te boeken